Friday 3 May 2013

Testimonial Vivix – Vivix Is Awesome! Say No More To Mak UP..

Testimonial Vivix – Vivix Is Awesome! Say No More To Mak UP..

WOW..Kalau berbicara mengenai make-up, pasti kita sedar, setiap wanita sukar untuk berpisah dengannya. Even hanya sekadar menggunakan bedak asas, atau secalit lip balm, pasti ada, bukan? Namun kini, dengan kebaikan yang tersembunyi di dalam Vivix, mampu membuatkan anda rasa yakin untuk keluar dari rumah tanpa perlu menggunakan make-up..hehee
Credit : adaa-inspiration.com

Dan Lagi ….(^_^)


Ha, nmpk kan? Skin texture improved and also nipple reduce hyper pigmentation..Kalau ibu yang dah bersalin selalu kan alami masalah ni, kawasan areola jadi gelap waktu pregnant. Memang terbaik lah Vivix!
Sejak akhir2 ni mmg adaa tertarik betul dengan mereka yang dah amalkan vivix ni, mmg muka jadi makin gebu dan licin..dan tindakan membaik pulih ni lebih berkesan kerana ianya bermula dari peringkat sel lagi..bukan secara luaran sahaja ye, from the root of the problem. VIVIX can repair our cells, prevent it from damage and also avoid from early aging, how great is that?
Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit
* Sila hubungi saya utk sebarang pertanyaan dan pesanan:

ROHAYU : 013-9836746

No comments: