Friday 3 May 2013

TESTIMONI VIVIX- RESDUNG

Resdung Suami Berkurangan Selepas Mengambil Vivix…

TESTIMONIAL PENGGUNA VIVIX
RESDUNG SUAMI MULA BERKURANGAN SELEPAS MENGAMBIL VIVIX
Alhamdulillah … Syukur !
Itulah yang saya rasa bila suami beritahu apa yang dia rasa selepas mengamalkan Vivix dengan konsisten selama 10 hari. Sebenarnya dah lama saya bagi suami cuba Vivix. Tujuan saya nak bantu kurangkan resdung suami. Kalau dulu bangun pagi hidung berair. Bersin berkali-kali. Alah pada perubahan suhu. Maklumlah orang lelaki bukannya suka sangat nak makan vitamin (pil-pil) banyak-banyak ni.. (^-^).
Tapi masalahnya suami kejap minum Vivix kejap tak. Hari ni minum esok tak. Tak disiplin. Jadi camana nak nampak berkesan ke tidak kan dan sebagai isteri saya perlu sentiasa ingatkan suami untuk minum Vivix. Kalau saya terlupa, suami buat-buat terlupa juga..hehee
Tapi sejak lepas raya aritu, saya perasan suami dan mula konsisten amalkan Vivix (mungkin dia dah rasa best Vivix agaknye).. dah tak perlu saya ingatkan, suami sendiri akan minum Vivix sebelum tidur. Apa yang saya perasan, selepas suami maintain minum Vivix setiap hari, nampak kesihatan suami makin stabil. Dah tak sok sek sok sek setiap pagi, dan nampak lebih bertenaga! Ceria selalu! Saya dah perasan, tapi saya diamkan jer..tunggu sampai tuan empunya badan bersuara.
Alih-alih petang semalam, sambil-sambil bawak anak-anak jalan-jalan, suami dah bersuara! Alhamdulillah, syukur saya kesihatan suami dan semakin baik. Resdung dah semakin berkurangan. Dan yang seronoknya, pagi-pagi suami dan mengarang testimoni diri sendiri di facebook. Thanks bang! (^_-).

Sebagai seorang lelaki dan suami, memang harganya mahal sket, but dengan keadaan kesihatan yang makin stabil + “side effect” lain, rasanye berbaloi-baloi.p/s : Cepat-cepat habiskan sebotol Vivix yang dalam peti sejuk ye bang… ada lagi sebotol menanti nihh!.. (^_-).
Jika suami, ibu ataupun ayah anda tidak suka menelan vitamin berbentuk pil, Vivix adalah jawapan bagi anda untuk menggalakkan pengambilan suplement kepada mereka! HANYA SATU SUDU TEH SEHARI DEMI MELESTARIKAN KESIHATAN MEREKA.

Peringatan !!! Vivix TIDAK BOLEH diambil oleh wanita mengandung, menyusukan anak dan kanak-kanak.
Credit info : rahsiavitamin.com

No comments: